torsdag 9 februari 2012

Då var kvällsrutinen till ända. Mat i magen, bad för lillefot och sen bums i säng med bokläsning. Oh det är hur mysigt som helst. När han var liten var han mest intressera av allt annat, men nu ligger han tyst och lyssnar hela boken igenom. Han är så duktig.
Pratade med kommunen idag och frågade om köplatsen vi fått till dagiset här ute. Det skulle genast kollas upp för at sedan återkoppla till oss.
Imorrn väntar en telefonaudition också, lite nervös, men samtidigt spännande.
Hoppas jag får det, så jag har något att göra i sommar.

Förövrigt så plockar jag o styr i lägenheten, kollae på foton från i somras. Oh gud vad jag längtar till värmen. Ska bli underbart att få gå ut barfota i gräset, och bara lapa sol och njuta av lugnet som landet ger mig.

Min älskling förövrigt är nog bland den finaste en kvinna kan ha. Trots mitt ilskna humör, som beror på att jag är utan jobb, som går ut över honom så är han världens bästa. Han rår om mig, pussar lite extra på mig tills han ser at jag le.r et är underbart.
Jag är så jäkla lycklig.
Fasen va glad jag är att jag bjöd hem honom, trots att jag var lite motsträvig.
Blinddate  är inte så tokigt trots allt.

Nu säger ja go'kväll, dags att ge lite kärlek till  min andra hälft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar