måndag 13 februari 2012

Seans.

Helgen är till ända, och det vart en nästan 100%-ig perfekt helg.
I fredags var det tänk att vi skulle ha familjemys hemma, men åkte över till Martina och Dennis som bjöd på dillkött och potatis. Det blev et par glas vin, och slutade med en spontanutgång för mig och Martina. Sjukt kul, även om någon av oss fick smeknamnet "spyan" ;D
Dagen efter vart det ett tidig morgon, då lillefot tyckte mamma skulle gå upp kl halv åtta.
Hugaligen!

Lördagen bjöd vi hit lite folk på tacos. Sjukt mycket tacos blir det till 6 personer.
Men med mat i magen var vi redo för spel, och mycket skratt blev det.
gud vilken toppen kväll!

Gårdagen spenderade vi ute, tog pulkorna och drog bort ungarna till pulkabacken. Ingen var lyckligare än dom. Upp och ner för backen, hela tiden. Hur kul som helst.
Efter att Rasmus och jag däckat i soffan efter allt bus så blev det hemmagjorda hamburgare till middag, sjukt gott!

Idag, måndag. Ska göra något jag aldrig gjort förut. Har lite blandade känslor inför det hela.

Jag ska på seans med min mamma, själv hade jag aldrig gjort det. Men eftersom hon var mer nyfiken än jag hänger jag på.
Kan bli kul, men förväntningarna är superlåga. Det är likabra så blir man inte besviken.

Dags att ta till vara på dagen.
Mors!

1 kommentar: