måndag 5 mars 2012

Vilken helg det varit, eller snarare vecka.
förra veckan hade rasmus och jag sällskap varje dag, älsklingen hade semester.
Det hände mycket under den tiden, bla bestämde vi oss för att åka och köpa ett nytt kylskåp då det andra hade sagt upp sig, mer eller mindre. 
Väl hemma med det nya, lät vi det stå en dag pga av kylskåpets innehåll osv.
Morgonen efter var jag supersugen att ställa in all mat och utnyttja alla utrymmen.
Henke tog ut det gamla och vi möts av en smärre chock.
Inte nog med att det är en trappa ovanför kylskåpet så har dåren som bodde här innan sågat i kylskåpet, så det blir perfekt passform. som om inte det räckte så har han tätat med frigolit och silvertejp.Det är det mest korkade man kan göra!
Så nu får vi istället riva en vägg och göra om lite, inte riktigt tänkt så men vad gör man.

I övrigt så var vi och badade med Jonathan och Rasmus på badhuset. hur kul som helst.
Barnen var mer vilda än tama.
I övrigt har vi inte gjort nåt speciellt. Henke tog premiärturen på Motorcykeln i fredags, ingen var lyckligare än han.
I söndags var det dags för dop, både för mig och Minnah.
Nervös var jag, och jag skakade värre än ett asplöv på hösten.
Men allt gick fort och smärtfritt, och jag blev både döp och gudmor åt den skönheten.

Mycket lyckad vecka!

Mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar