onsdag 11 januari 2012

Fan!

När är det dags att lära sig lita på någon fullt ut?
Ush, jag har verkligen blivit bränd, jag är helt skadad.
Att någon har sagt att "du kan lita på mig, vi fixar det här", "jag skulle aldrig göra dig illa..", alla såna små saker som har blivit sagda, men som sen bara har varit ett dammkorn i luften.
Att inte ha brytt sig ett jäkla skit.

Allt detta får mig att tvivla, fast jag har länge länge intalat mig själv att "skulle han göra nåt mot mig, är det hans förlust, inget kan få mig att hamna på botten igen" .. så kan jag inte låta bli att tvivla.
Det gör ont i hela mig och jag stänger av allt, blir kall, låtsas som om inget har hänt.
Det är fan inte rätt, det är inte rätt mot mig, mot min nya relation eller mot honom.
Han är värd så mycket mer än att jag ska tvivla.

Jävla skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar