fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13:e

Godmorgon världen!
börjar dagen pigg och alert, humöret på topp och med ett leende på läpparna. Eh vem försöker jag lura? Jag är supertrött, leendet finns inte och humöret ligger fortfarande nerpackat.
Har massa planer för helgen. Julgransplundring som är standard varje år, sen även lite mys med syster som varit i hong kong alldeles för länge.

För dom som inte visste så har jag världens finaste älskling. Han är underbar innifrån och ut.
Jag är så lycklig, har aldrig känt såhär. Känslan av att längta så man får ont i magen är nog fasen inte så hemskt som det låter.  Jag har aldrig träffat en kille som är som han.
Och hur han berättar hur glad han blir när han kommer hem och Rasmus ropar på honom för att han vill visa nåt. Han har berättat att det är en underbar känsla.
Men i mina öron låter det mest dåhär "henke, henke, henke, henke .. ".
Jag bara älskar mitt liv och personerna som finns i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar