torsdag 26 januari 2012

Vintervärld.

Jag bara älskar snön, jag gör verkligen det. Innan den föll kände jag att nu vill jag bara ha vår, men det försvann lika fort. Det är ljust ute, barnen är lyckliga och mysfaktorn är hög!

Förra veckan var som en enda röra. Från att bara sitta o kolla på lägenheter åt Martina till att hjälpa dom att flytta. Allt hände på bara tre dagar. så nu bor dom här ute på landet, endast  5 km från mig.
Dom bor i en jättefin lägenhet, nytt fint kök och golvvärme i hela lägenheten.
Nu börjar vi planera att byta dagis, då vi vantrivs på det andra och att barnen är ju oskiljaktiga.
Och så småningom kanske jag också blir vikbolandsbo på heltid. Min älskling har redan sagt vad han tycker och vill om det. Så är det upp till mig när jag säger upp min lägenhet i stan för att flytta ut allt hit. Men en dag i taget.

Idag blir det en utedag i snön med barnen och Martina. ska blir underbart. Komma in för att äta korv med börd och mysa framför brasan.
Helt galet vilket bra liv jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar